Directiesecretaresse (2009 – 2013)
Een aantal jaren voor één directeur, later twee directeuren.
Op deze positie spelen, naast de voorkomende werkzaamheden, de volgende aspecten een belangrijke rol: meekijken in de organisatie, aanspreekpunt zijn voor MD’s, weten wat er speelt, integer omgaan met vertrouwelijke informatie/processen en aanjagen actiepunten vanuit MT-vergaderingen, MD’s daar op aanspreken.
Groepssecretaresse Informatiemanagement (2006 – 2009)
Alle voorkomende werkzaamheden, verantwoordelijk voor projectadministratie, organiseren congressen, studiedagen etc.
Management Assistent voor de studierichting Interieur Architectuur en Stedelijke Interieur Architectuur.
Communicatie met en informeren van studenten, docenten, registratie studiepunten, notuleren stafoverleg, zelfstandige correspondentie, etc.
Communicatiemedewerker binnen het Directoraat Personeel.
Communicatie via (tevens webmaster van) HRM-site inzake arbeidsvoorwaarden, opstellen interne berichtgeving naar aanleiding van bijvoorbeeld CAO-onderhandelingen of wijzigingen omtrent arbeidsvoorwaarden, (in overleg) redigeren van berichten opgesteld door HRM-beleidsmedewerkers, begeleiding herdruk van brochures (redigeren teksten, contacten met externe partijen, interne afstemming/planning, communicatie rond uitgave etc.).
Zowel groepssecretaresse in een team als secretaresse van unitleider.
Agendabeheer, planning, bewaking follow-up, overleg met adviseurs, uitwerken van presentaties in Powerpoint, redigeren van rapportageteksten, uitwerking rapportages.
Daarnaast: vertegenwoordiger namens secretaresses in Ondernemingsraad.
Hettinga De Lang Possel en De Boers Reclame-adviesbureau, (1986 – 1990)
Account-assistente.
Ondersteuning van accountmanager, o.m. contacten met opdrachtgevers, bewaking planning, contacten met uitvoerende partijen, correspondentie.
Berol Chemie (1984 – 1986)
Secretaresse Algemeen Directeur en Business Development Director. Werkoverleg, correspondentie, archivering, agendabeheer.